Skupaj za boljši svet!

dm si kot družbeno odgovorno podjetje vsakodnevno prizadeva prispevati k višji kakovosti naših življenj. Trudimo se podpreti in pomagati na vseslovenski ravni. Tekom leta podpremo različne humanitarne organizacije in njihove projekte, ker nam resnično ni vseeno. Stiska družin in posameznikov se nas vedno znova dotakne, saj jim življenje ne prizanaša.
Donacija društvu upokojencev Hoče

V okviru otvoritve naše nove prodajalne v Hočah, ki se je odvila 14. 4. 2025, smo lokalnemu Društvu upokojencev Hoče donirali 1.000 € kot pomoč pri njihovem delovaju.

Društvo je leta 1984 dobilo svoje prostore v Kulturnem domu Hoče, delovalo po Pravilih sprejetih leta 1974, ustanovilo društveno samopomoč in začele so se ustanavljati sekcije. Prva je nastala rokodelska sekcija leta 1986 iz katere je samoniklo nastala dramska skupina Samotarji. Nastale so še sekcije: kegljaška, balinarska, rekreacijska, odbojkarska, kolesarska, izletniška in pohodniška.
Deluje pa tudi projekt Starejši za starejše. Od leta 1994 društvo upokojencev zajema člane KS Hoče in KS Reka-Pohorje. Društvo je izredno aktivno na področju vseh zgoraj naštetih sekcijah.

Donacija dnevnemu cetru Štacjon

V okviru otvoritve naše nove prodajalne v centru mesta Kamnik, smo lokalnemu dnevnemu centru Štacjon donirali 1000 eur za pomoč pri njihovem delovanju.

Dnevni center za osebe s težavami v duševnem zdravju Štacjon je javni socialnovarstveni program Centra za socialno delo Osrednja Slovenija – vzhod, enota Kamnik, ki deluje od leta 2012. Namenjen je polnoletnim osebam s težavami v duševnem zdravju, polnoletnim osebam, ki se znajdejo v stiski, posredno pa tudi njihovim svojcem in bližnjim ter osveščanju javnosti o duševnem zdravju. Dnevni center se nahaja na naslovu: Kolodvorska 4, Kamnik, dejavnosti v njem pa potekajo vsak delovni dan med 8. in 15. uro.

28-urni dobrodelni maraton

V petek, 20. decembra ob 9. uri se je zaključil letošnji največji dobrodelni maraton, v katerem je ekipa Denis Avdić showa (Radio 1) oddajala neprekinjeno kar 28 ur iz Mestnega trga v stari Ljubljani.

V projektu 28 ur dobrodelnosti dm z Radiem 1 sodeluje že 10. leto in vsako leto znova dokažemo, kako pomemben del našega podjetja je dobrodelnost, svojo srčnost pa z donacijami pokažejo tudi kupci. Letos so v dm prodajalnah med 2. in 19. decembrom z donacijami zbrali kar 28.153 eur, ki smo jih dodali v skupni zbrani znesek maratona, ki je na koncu vnovič pokazal moč ljudi, ki lahko pomagajo, saj so donirali rekordnih 1.204.234,25 eur.



Dobrodelni petek

V našem podjetju smo že šesto leto zapored na Dobrodelni petek, kot smo preimenovali potrošniški črni petek, pet odstotkov dnevnega prometa namenili v dobrodelne namene. Znesek v višini 36.117,37 evrov smo letos namenili Slovenski filantropiji - združenju za promocijo prostovoljstva.

Slovenska filantropija je slovensko združenje za promocijo prostovoljstva ter humanitarna organizacija, ki se že več kot 30 let aktivno odziva na družbene probleme, spodbuja in razvija prostovoljstvo ter medgeneracijsko sodelovanje, deluje na področju migracij, pomaga ogroženim in je glasna zagovornica človekovih pravic. 


Prav zato so se v podjetju dm Slovenija odločili, da letošnjo donacijo namenijo temu združenju. Skupaj je podjetje dm Slovenija v šetih letih na Dobrodelnipetek zbralo in doniralo že 156.406,01 evrov.

Dobrodelna akcija na 18. dm teku za ženske

V okviru letošnjega dm teka za ženske se je dm Slovenija zavezal k posebni dobrodelni akciji, s katero želi prispevati k izboljšanju ženskega zdravja in poudariti pomen podpore ženskam v stiski.

dm Slovenija je od vsake prodane startnine doniral dva paketa vložkov Jessa organizaciji Anina zvezdica. Z zbranimi sredstvi bo Anina zvezdica vložke razdelila ženskam, ki jih menstrualna revščina najbolj prizadene.
Skupaj s pomočjo tekačic je dm Slovenija v dobrodelne namene doniral kar 13.644 paketov higienskih vložkov.S pobudo, da bi osnovne higienske potrebščine postale še bolj dostopne vsem ženskam, je dm Slovenija med prvimi storil korak v to smer. S 1. februarjem je namreč trajno znižal izdelke za žensko higieno dm-ove lastne blagovne znamke Jessa vsaj do 31. decembra 2024 za najmanj višino DDV-ja, od 9,5 % do 18,35 %.
Sodelovanje in povezovanje, ki smo ju doživeli na 18. dm teku za ženske, sta dokaz, da lahko skupaj ustvarjamo pozitivne spremembe v družbi.

Donna Slovenija

V oktobru, ki je tudi mednarodni mesec ozaveščanja o raku dojk, smo z geslom ozaveščali o pomenu preventive in široki ponudbi izdelkov na področju naravne kozmetike.

Oktober je mednarodni mesec ozaveščanja o raku dojk. Opozarjali smo na pomen preventive pri raku dojk in spodbujali uporabo naravne kozmetike. Z nakupom naravne kozmetike z oznako ROZA OKTOBER* ste kupci pomagali združenju Europa Donna Slovenija, v katerem že več kot 25 let osveščajo o raku dojk in rakih rodil ter o pomenu zdravega načina življenja, rednega mesečnega samopregledovanja dojk in preventivnih presejalnih programih DORA, ZORA in SVIT. Velik del dejavnosti združenja je namenjen podpori bolnicam in njihovim svojcem ob soočanju z boleznijo.
Z našo akcijo smo zbrali 20.975,05 € in jih predali slovenskemu združenju Donna.

Top